مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-12اقتصادي

تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین آلات معدنی


مشاور ماشین آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: باتوجه به زیرساخت های مناسب، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توانایی تبدیل شدن به مرکز ماشین آلات معدنی را دارد.

- ایسنا/کرمان مشاور ماشین آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان گفت: باتوجه به زیرساخت های مناسب، منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان توانایی تبدیل شدن به مرکز ماشین آلات معدنی را دارد.

ابراهیم عبدالوهابی صبح امروز 20 مهرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: باتوجه به قرار گرفتن منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان در نزدیکی معادن بزرگ استان از جمله مس سرچشمه و سایر معادن و هم چنین داشتن زیرساخت های مناسب این توانایی را دارد تا به مرکز ماشین آلات معدنی تبدیل شود.

مشاور ماشین آلات معدنی منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاران در این صنعت و ارتباط با واردکنندگان، معدن داران، صنعتگران، پیمان کاران و قطعه فروشان جلسات و مذاکراتی را داشته ایم.

عبدالوهابی اظهار کرد: به منظور تامین و واردات ماشین آلات سنگین، دستگاه های حفاری، موتور کامل انواع ماشین آلات سنگین معدنی، راهسازی و تامین قطعات یدکی موردنیاز دستگاه ها این توانایی را داریم که از بازارهای داخلی و خارجی به صورت نو و استوک تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین آلات معدنی

تبدیل منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به مرکز ماشین آلات معدنی