موضوعات داغ: - مستمري بگيران - انتخابات مجلس - تامين اجتماعي - مسابقات كشتي - سهام عدالت متوفيان - بازنشستگان تامين اجتماعي - سرمايه گذاران - محصولات ايران خودرو - ايران خودرو - بازار خودرو - بازي شب گذشته بارسلونا - رييس واحد علوم و تحقيقات - لائوتارو مارتينس - قهرمان بوندسليگا - عبدالحميد ضيايي - نفت مسجد سليمان فولاد - مناسبات تجاري ايران و عراق - مهاجرت دانشجويان - پيام رهبر معظم انقلاب - گزارش تصويري اختصاصي - محمد صادق افراسيابي - دم ديلگون - بحران غزه

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 11:302023-10-22سياسي

چه کسانی 34 کیلومتر از سواحل قشم را تصرف کرده بودند؟


قشم، بزرگترین جزیره خاورمیانه با بحران مدیریت و تعدد مدیران دست و پنجه نرم می کند ، مدیرانی که بعضا دستورات ضدو نقیضی صادر و مشکلاتی را برای این منطقه ایجاد می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، سومین روز تور رسانه ای قوه قضاییه از صبح امروز سی ام مهر ماه 1402 با بازدید جزیره قشم در حال برگزاری است، جزیره قشم بزرگترین جزیره خاورمیانه و ایران است که دوگانگی مدیریت این جزیره منجر شده مشکلات زیادی  برای بومیان آن ایجاد شود.

نبود آب شیرین و یا کند بودن توسعه در جزیره قشم از جمله مشکلاتی است که مردم با آن دست و پنجه نرم می کنند، از همین رو امید مهدوی مجد، دادستان عمومی انقلاب قشم در حاشیه بازدید از سواحل آزاد شده این جزیره، از رییس جمهور و دیگر مسؤولان مربوطه خواستار برطرف کردن این مشکل اجرایی داخلی شده است.

  دادستان قشم با اشاره به دوگانگی حاکمیتی در این جزیره گفت: از هر اداره در جزیره قشم دو تا وجود دارد که بعضا با تصمیم های ناهمگونی که اخذ می کنند منجر به تعویق و تضعیف حقوق مردم می شوند.

از این مسئله که بگذریم، یکی از مصادیق کند بودن توسعه و آبادانی جزیره قشم، افتتاح پل خلیج فارس است، این پل توسط حجت عبدالملکی دبیر شورای عالی مناطق ازاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی کلنگ زنی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی 34 کیلومتر از سواحل قشم را تصرف کرده بودند؟

چه کسانی 34 کیلومتر از سواحل قشم را تصرف کرده بودند؟