مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 16:552023-10-09سياسي

چند درصد پرونده های طلاق به سازش ختم می شود


مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی از 20 درصد سازش در پرونده های طلاق در استان خبر داد و گفت: غربالگری حاملگی به صورت کامل حذف نشده و چنین ادعاهایی تکذیب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، فرگل صحاف، مدیرکل بهزیستی آذربایجان شرقی امروز در نشست خبری با رسانه های استان اظهار کرد: سلامت روان حق همه است شعار امسال برای هفته سلامت روان است.

وی با بیان اینکه سلامت روان یکی از مهم ترین موضوع در جامعه است، گفت: رسالت علم روانشناسی شفای روح است و باید به این باور داشته باشیم تا حس خوب به انسان ها بدهیم.

مدیرکل بهزیستی استان افزود: با گفتگو به تنهایی هایمان خاتمه دهیم یکی دیگر از رسالت های روانشناختی است.

بدون شک جامعه آرمانی و مورد انتظار جامعه ای است که تک تک افراد آن در سطح بالایی از سلامت از جنبه های مختلف قرار داشته باشد.

وی با اشاره بر برنامه های این هفته، گفت: اقدامات اختصاصی برای ارتقای سلامت روان، پیشگیری از اختلالات روانی و تسهیل بهبودی، ارتقای حقوق انسان، کاهش شیوع و اختلالات روانی از جمله اقدامات ماست.

صحاف بیان کرد: تقویت رهبری و دولتی موثر برای سلامت روان، تهیه خدمات جامع، یکپارچه و مسوولانه سلامت روان و مراقبت اجتماعی در شرایط جامعه، اجرای راهبردهایی برای ارتقا و پیشگیری در سلامت روان، جزو چهار موضوع کلیدی تمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند درصد پرونده های طلاق به سازش ختم می شود

چند درصد پرونده های طلاق به سازش ختم می شود