مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 13:302023-10-11سياسي

رییس دادگستری بوشهر: احکام جایگزین حبس اجرایی شود


باید سعی شود که سیاست حبس زدایی اجرایی شود و از عفو ها و تخفیف در مجازات ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، مهدی مهرانگیز رییس کل دادگستری استان بوشهر صبح امروز در بازدید از زندان دشتستان و اردوگاه حرفه آموزی و کار درمانی این شهرستان با حضور در بین زندانیان مسائل و مشکلات و مطالبات آنان را مورد بررسی قرار داد و بر اساس درخواست های زندانیان دستور لازم برای حل مشکلات قضایی آنان صادر کرد.

رییس کل دادگستری استان بوشهر در بازدید از اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی دشتستان با تأکید بر توجه به مهارت آموزی زندانیان خاطرنشان کرد: برای بازآموزی نیروی انسانی ماهر در زندان تلاش شود زیرا این مهم می تواند نرخ بازگشت مجدد مددجویان را به زندان و جرایم در جامعه کاهش دهد.

وی به اهمیت سیاست کاهش جمعیت کیفری اشاره کرد و گفت: باید سعی شود که سیاست حبس زدایی اجرایی شود و از عفو ها و تخفیف در مجازات ها استفاده بهینه شود تا شاهد کاهش جمعیت کیفری باشیم.

مهرانگیز حبس زدایی را سیاست مهم قوه قضاییه دانست و تأکید کرد: سیاست دستگاه قضایی بر حبس زدایی و صدور احکام جایگزین حبس در جرایم گوناگون از جمله غیرعمد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دادگستری بوشهر: احکام جایگزین حبس اجرایی شود

رییس دادگستری بوشهر: احکام جایگزین حبس اجرایی شود