مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-08اقتصادي

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند


رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به ظرفیت جاذبه های گردشگری در این استان، گفت: دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، محبوب افراسیاب در نشست هم اندیشی با مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان، اظهارکرد: توسعه زیرساخت های گردشگری در نقاط مختلف استان نیازمند همکاری همه دستگاه های اجرایی استان است.

رییس کل دادگستری کهگیلویه و بویراحمد افزود: در روزهای آینده مشکلات روستای گردشگرپذیر کریک بصورت میدانی مورد بررسی قرار می گیرد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست با بیان اینکه اقدامات خوبی درحوزه حمایت از سرمایه گذاری بخش خصوصی در استان صورت گرفته است، اظهار کرد: هم اکنون 46 پروژه فعال و نیمه فعال در حوزه سرمایه گذاری گردشگری استان در حال اجرا است.

سعید طالبی پوربا بیان اینکه در سال های گذشته عده ای به بهانه اجرای طرح های گردشگری به دنبال تصرف اراضی ملی در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد بودند، افزود: تاکنون 42 طرح گردشگری با هدف زمین خواری برای خلع ید توسط این دستگاه معرفی شده است.

وی با تقدیر از همکاری بازرس کل کهگیلویه و بویراحمد در حل مشکلات این اداره کل در حوزه های مختلف، ادامه داد:


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند

دستگاه قضایی از سرمایه گذاران حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد حمایت می کند