مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 09:552023-09-27ورزشي

رییسی قهرمانی تیم ملی والیبال را در بازی های آسیایی تبریک گفت


رییس جمهور در پیامی، درخشش تیم ملی والیبال در بازی های آسیایی «هانگژو» در چین و کسب مقام قهرمانی را برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان و موجب شادمانی مردم ورزش دوست کشورمان دانست و این موفقیت را به همه اعضای این تیم تبریک گفت.

- رییس جمهور در پیامی، درخشش تیم ملی والیبال در بازی های آسیایی هانگژو در چین و کسب مقام قهرمانی را برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان و موجب شادمانی مردم ورزش دوست کشورمان دانست و این موفقیت را به همه اعضای این تیم تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی والیبال کشورمان در بازی های آسیایی هانگژو تصریح کرد: بی تردید به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار ایران و به گوش و جان شنیدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، نمادی از پویایی، تلاش و همت والای جوانان این مرز و بوم برای فتح قله های بزرگ افتخار و سربلندی است.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم درخشش تیم ملی والیبال در بازی های آسیایی هانگژو در چین و کسب مقام قهرمانی، برگ زرین دیگری بر افتخارات آنان افزود و موجب شادمانی مردم ورزش دوست کشورمان شد.

بی تردید به اهتزاز درآمدن پرچم پر افتخار ایران و به گوش و جان شنیدن سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران در میادین ورزشی، نمادی از پویایی، تلاش و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی قهرمانی تیم ملی والیبال را در بازی های آسیایی تبریک گفت

رییسی قهرمانی تیم ملی والیبال را در بازی های آسیایی تبریک گفت