مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-30سياسي

تجلیل از چای ریزان هیأت های مذهبی ملایر


رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر به فعالیت 220 هیأت مذهبی در شهرستان اشاره و مطرح کرد: برای نخستین بار در کشور همایش تجلیل از چای ریزان هیأت های مذهبی در ملایر برگزار می شود.

- ایسنا/همدان رییس اداره تبلیغات اسلامی ملایر به فعالیت 220 هیأت مذهبی در شهرستان اشاره و مطرح کرد: برای نخستین بار در کشور همایش تجلیل از چای ریزان هیأت های مذهبی در ملایر برگزار می شود.

حجت الاسلام روح الله نجفی شنبه 8 مهر در این همایش که با حضور بیش از 300 نفر از خادمان و چای ریزان هیأت های مذهبی در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) شهر ملایر برگزار شد، اظهار کرد: چای ریزان به عنوان یکی از ارکان هیأت های مذهبی جذابیت خاصی داشته و زحمات زیادی در هیأت می کشند و باعث رونق مجالس مذهبی هستند.

نجفی ادامه داد: با توجه به اتمام ماه های محرم و صفر و فعالیت های گسترده هیأت های مذهبی شهرستان در راستای برگزاری برنامه های عزاداری سیدالشهدا(ع) تصمیم گرفتیم تجلیلی از خدمات ارکان هیأت ها داشته باشیم.

وی ابراز امیدواری کرد که برگزاری چنین مراسم هایی منشأ خیر برای دیده شدن سایر ارکان هیأت باشد، افزود: هیأت ها دارای ارکان مختلفی هستند که همه این ارکان در کنار یکدیگر فعالیت های گسترده ای در راستای خدمت رسانی به عزاداران در مناسبت های مختلف به ویژه ایام محرم و صفر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از چای ریزان هیأت های مذهبی ملایر

تجلیل از چای ریزان هیأت های مذهبی ملایر