مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-15اقتصادي

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان به کجا رسید؟


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پیگیری ها برای پرداخت مطالبات باقی مانده گندمکاران خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و با توجه قول رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار است تا پایان مهرماه کل مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

- ایسنا/خوزستان مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان از پیگیری ها برای پرداخت مطالبات باقی مانده گندمکاران خوزستان خبر داد و گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و با توجه قول رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار است تا پایان مهرماه کل مطالبات کشاورزان پرداخت شود.

امید جهان نژادیان در گفت و گو با ایسنا، در خصوص آخرین وضعیت پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان اظهار کرد: در مدت اخیر پیگیری های بسیاری از وزارت جهاد کشاورزی و همچنین سازمان برنامه و بودجه برای پرداخت مطالبات گندم کار خوزستانی انجام شده است.

وی افزود: در این زمینه حدود 5 هزار میلیارد تومان مطالبات گندمکاران خوزستانی براساس نرخ خرید تضمینی مصوب جدید باقی مانده است که باید پرداخت شود.

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان گفت: با توجه به پیگیری های انجام شده و قول رییس سازمان برنامه و بودجه کشور قرار است تا پایان مهرماه کل مطالبات کشاورزان پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان به کجا رسید؟

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستان به کجا رسید؟