مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 21:502023-10-13اقتصادي

رشد تولید و افزایش بهره وری لازمه رشد اقتصادی کشور است


رییس جمهور با بیان این که برای رشد اقتصادی کشور باید رشد تولید و افزایش بهره وری داشته باشیم، گفت: باید بهره وری را بررسی کنیم که چه میزان کار و چه میزان روزآمد بودن کار وجود دارد و از تمام جهات این موارد را بررسی کنیم.

- ایسنا/فارس رییس جمهور با بیان این که برای رشد اقتصادی کشور باید رشد تولید و افزایش بهره وری داشته باشیم، گفت: باید بهره وری را بررسی کنیم که چه میزان کار و چه میزان روزآمد بودن کار وجود دارد و از تمام جهات این موارد را بررسی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، سید ابراهیم رییسی امشب، (جمعه 21 مهر) در جلسه شورای برنامه ریزی استان فارس که در راستای سفر هیأت دولت به این استان برگزار شد، ضمن تکریم یاد شهدای استان فارس، گفت: امیدواریم 15 هزار شهید استان فارس که در آسمان دلدادگی به انقلاب و نظام و دفاع از وطن، ناموس و قرآن می درخشند و هماره پیام و خواسته شان در فضا طنین افکن است، باید آنچه را که آنها می خواهند، شنید.

وی افزود: آنچه شهدا می خواهند، عمل به وظیفه است نه فقط به شکل تکلیف اداری و سازمانی؛ بلکه حضور، فعالیت و تلاش عاشقانه، مجاهدانه، باانگیزه و اندیشه و اثربخش و تحولی.

رییسی بیان کرد: آنچه که شهدا از ما می خواهند همان راهی است که خودشان رفته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد تولید و افزایش بهره وری لازمه رشد اقتصادی کشور است

رشد تولید و افزایش بهره وری لازمه رشد اقتصادی کشور است