مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 19:052023-10-14حوادث

دستگیری باند سارقان تجهیزات بیمارستانی


رییس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان حرفه ای تجهیزات پزشکی خبر داد و گفت: سارقان به 15 فقره سرقت اعتراف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه انتظامی خبرگزاری فارس،سرهنگ علی قاسم پور رییس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت تجهیزات پزشکی در یکی از بیمارستان های تهران رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان را تیمی از ماموران کلانتری 124 قلهک بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

   وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی مشخصات سارقان را شناسایی کردند افزود: تصاویر متهمان به واحدهای گشتی ارائه و ماموران روز گذشته در حال گشت زنی در داخل بیمارستان متهمان را در حال تردد در یکی از بخش های بیمارستان مشاهده و در یک عملیات ضربتی 3 نفر از سارقان را دستگیر کردند.

  این مقام انتظامی ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری و بازجویی از آنها موقعیت مخفیگاه مالخران مشخص شد و ماموران کلانتری در یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری دو مالخر شدند که در بررسی مخفیگاه آنها لوازم پزشکی اعم از کپسول اکسیژن، دستگاه های پزشکی و .

به ارزش 4 میلیارد ریال کشف شد.

   رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: هر 5 متهم در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت تجهیزات پزشکی در بیمارستان طی چند ماه گذشته معترف و اظهار کردند تا کنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان تجهیزات بیمارستانی

دستگیری باند سارقان تجهیزات بیمارستانی