مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 18:102023-09-26سياسي

پیام تبریک سردار باقری به مناسبت روز سرباز


رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی فرا رسیدن روز سرباز را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سرلشکرمحمد باقری رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی فرارسیدن روز سرباز را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است: با عرض سلام و ارادت خالصانه به پیشگاه مقدس و با عظمت حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم فرماندهی کل قوا مد ظله العالی و درود به روح مطهر و پرفتوح حضرت امام خمینی(ره) و ارواح طیبه شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس، جبهه مقاومت، امنیت و سلامت، هفته دفاع مقدس که نشان دهنده 8 سال فداکاری و ایثارگری جوانان برومند ایران اسلامی به رهبری امام خمینی رحمت الله علیه است را به همه رزمندگان به ویژه سربازان وظیفه که با حضور موثر و تاریخ ساز خود ایثار و شهادت را بنیان نهادند، تبریک عرض می نمایم.

اینجانب با افتخار برخود لازم می دانم، روز پنجم هفته دفاع مقدس که مصادف با چهارم مهر ماه  و روز سرباز می باشد را به تمامی همرزمان سربازم و خانواده های معظم شهدا و جانبازان عزیز سرباز تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیقات روزافزون آنان را از خداوند منان مسئلت نمایم.

امیدوارم همانند گذشته جوانان عزیز و قانونمدار ایران اسلامی با تلاش و کوشش خود و کسب آمادگی ها و مهارت های لازم، در دفاع از کشور و خدمت در تمامی عرصه های مورد نیاز نیروهای مسلح موف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک سردار باقری به مناسبت روز سرباز

پیام تبریک سردار باقری به مناسبت روز سرباز