مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 11:002023-10-15ورزشي

فرهنگسرای بازی و سرگرمی در مینودر قزوین راه اندازی می شود


رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین گفت: فرهنگسرای بازی و سرگرمی در مینودر قزوین راه اندازی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، قاسم اللهیاری در سمینار تخصصی آشنایی با الزامات طراحی شهر دوستدار کودک ضمن ابراز تاسف از خبر تلخ شهادت 600 کودک فلسطینی در غزه اظهار کرد: در هفته کودک به سر می بریم و خبر تلخ به شهادت رسیدن 600 کودک فلسطینی دل هر انسانی را به درد می آورد.

امیدواریم در سرتاسر جهان هیچ جنگی نباشد و امنیت و رفاه اجتماعی که یکی از الزامات شهر دوستدار کودک است، در جهان مهیا باشد.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد که در حوزه اجرا به برخی مصوبات و اسناد بالادستی توجهی نمی شود و لذا ضرورت دارد تا در این حوزه سخت گیری شود و با ترک فعل ها برخورد شود.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: در تمامی پروژه های عمرانی، تفریحی و اقتصادی باید به پیوست و مولفه های مهم شهر دوستدار کودک توجه ویژه شود.

به عنوان مثال در فضایی مانند نمایشگاه بین المللی، چرا مکانی ویژه نگهداری کودکان که بتواند ساعتی آنان را سرگرم کند، وجود ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهرقزوین با اشاره به اینکه در شورای دوره ششم در حوزه مادر و کودک سیاست گذاری های خوبی صورت گرفته است، گفت: در برخی از طراحی های فضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگسرای بازی و سرگرمی در مینودر قزوین راه اندازی می شود

فرهنگسرای بازی و سرگرمی در مینودر قزوین راه اندازی می شود