مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 08:352023-10-14بين الملل

تظاهرات گسترده در ایرلند و ایتالیا در محکومیت قتل عام مردم غزه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، امروز جمعه دوبلین، پایتخت ایرلند و شهر های رم و شهر ونیز ایتالیا شاهد تظاهرات و تجمع مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت کشتار های دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار .

- هزاران نفر در ایرلند و ایتالیا در حمایت از ملت فلسطین و محکومیت حملات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه به خیابان آمدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از خبرگزاری رسمی یمن (سبأ)، امروز جمعه دوبلین، پایتخت ایرلند و شهر های رم و شهر ونیز ایتالیا شاهد تظاهرات و تجمع مردمی در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت کشتار های دشمن صهیونیستی علیه غیرنظامیان در نوار غزه و شهر های کرانه باختری اشغالی بود.

بر پایه این گزارش، تظاهرکنندگان در شهر دوبلین و شهر های ایتالیا از سران سیاسی خود و اتحادیه اروپا خواستار اقدام فوری در توقف فوری قتل عام و پاکسازی نژادی صهیونیست ها ضد مردم بی پناه غزه و ارسال کمک های اولیه آب، غذا، دارو و تأمین جریان برق غزه شدند.

تظاهرکنندگان خواستار تحریم همه جانبه اسراییل در محکومیت جنایات ضد انسانی علیه مردم فلسطین و به ویژه ضد مردم بی پناه غزه شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تظاهرات گسترده در ایرلند و ایتالیا در محکومیت قتل عام مردم غزه

تظاهرات گسترده در ایرلند و ایتالیا در محکومیت قتل عام مردم غزه