مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-13بين الملل

حماسه گلستانی ها در حمایت از حماس +فیلم و عکس


مردم استان گلستان در حمایت ازجبهه مقاومت، حماس، مردم مظلوم فلسطین و محکومیت رژیم غاصب صهیونیستی در شهرهای خود به پا خواستند و ندای «اِنا فَتَحنا لَکَ فَتحً مُبینا» در سراسر شهرستان های گلستان طنین انداز شد.

- خبرگزاری فارس-گلستان: پس از رشادت فلسطینیان و مردم غزه در عملیات بزرگ طوفان الاقصی و به نمایش درآمدن قدرت نیروهای مقاومت، ضعف رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی برای جهانیان آشکار شد.

ملت بزرگ ایران امروز مصمم تر از همیشه در صحنه دفاع از مردم مظلوم فلسطین و جبهه مقاومت برای آزادی قدس شریف به صحنه آمده و گوشه هایی از دلدادگی خود به مجاهدان مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

مردم شهرهای شیعه و اهل سنت استان گلستان با دردست داشتن پرچم های جمهوری اسلامی ایران، فلسطین، حزب الله و نیروهای مقاومت، وحدت مسلمانان جهان در حمایت از مظلومیت مردم فلسطین بعد از اقامه نمازجمعه به خیابان ها و میادین اصلی شهر آمدند و اقدامات ضد حقوق بشری و کودک کشی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کردند.

گلستانی های ولایت مدار در جای جای استان با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و فلسطین، فلسطین حمایتت می کنیم حمایت قاطع خود را از اقدامات اخیر نیروهای مقاومت علیه رژیم صهیونیستی نشان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه گلستانی ها در حمایت از حماس +فیلم و عکس

حماسه گلستانی ها در حمایت از حماس +فیلم و عکس