مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 15:212023-10-01اقتصادي

صدور مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی در چوب و کاغذ در مازندران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، امید نیک نژاد ظهرامروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه تولید 40 هزار تن کاغذ در 1401 و تولید 50 هزار تنی در سال 1402 را در برنامه داشتیم که بیش از آن محقق شد، اظهار کرد: کتاب های 14 میلیون دانش آموز با کاغذ ایرانی تولید شد.

وی با بیان اینکه تاکنون 48 هزار و 500 تن انواع کاغذ در این مجموعه با وجود محدودیت مصرف برق که 18 هزار و 500 تن از تولیدات ما کم کرد و دیگری عمل به بخشنامه منع تحویل چوب در روزهای تولید و توزیع بود، انجام شد،گفت: تا امروز 21هزار تن کاغذ چاپ و تحریر تولید شد.

نیک نژاد از عقد قرارداد با آموزش و پرورش برای تامین کتاب درسی دانش آموزان باوجود نیاز 35 هزار تنی کاغذ خبر داد و افزود: طبق این قرارداد تولید 100 درصد کتلب درسی بر عهده این کارخانه قرار گرفت که ارزش ریالی این قرارداد هزار و 250 میلیارد تومان است و برای اقتصاد استان و مجموعه بسیار راهگشا خواهد بود.

*اخذ مجوز مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی نوشت افزار مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: همچنین با پیگیری های انجام شده مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی با اولویت صنایع سلولزی اخذ شد؛ که 50 واحد کوچک صنعتی با تعداد هزار اشتغال ایجاد خواهد شد این شهرک تخصصی نوشت افزار برای کشور ظرفیتی عظیم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی در چوب و کاغذ در مازندران

صدور مجوز تاسیس شهرک صنعتی غیردولتی در چوب و کاغذ در مازندران