مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 09:152023-10-15ورزشي

افتتاح 9 پروژه ورزشی گلستان همزمان با سفر رییس جمهور


مدیرکل ورزش وجوانان گلستان از افتتاح 9 پروژه مهم ورزشی همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل ورزش وجوانان گلستان از افتتاح 9 پروژه مهم ورزشی همزمان با سفر رییس جمهور به استان خبر داد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام در دستور کار قرار دارد.

قاسمعلی برزمینی امروز یکشنبه 23 مهرماه در آستانه هفته تربیت بدنی و ورزش، در جلسه شورای اداری ورزش و جوانان استان گلستان اظهار کرد: تشکیل کمیته تربیت بدنی و ورزش به عنوان بالاترین رکن ورزش در شهرستان ها و بخش ها به ریاست فرمانداران و بخشداران بوده که باید همه دست اندرکاران نسبت به آن اهتمام داشته باشند.

وی با بیان اینکه بی شک تعامل و همکاری لازمه توسعه، عمران و آبادانی است، ادامه داد: تعامل رؤسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان ها و بخش ها با هیئت های استان برای انتصاب رؤسای هیئت های ورزشی باید در دستور کار قرار گیرد و اعلان عمومی نرخ اماکن ورزشی از طریق نصب پوستر یا بنر در اماکن ورزشی اطلاع رسانی شود.

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان با اشاره به سفر قریب الوقوع دکتر ابراهیم رییسی رییس جمهور به استان در آینده ای نزدیک، افزود: با تلاش های صورت گرفته 9 پروژه ورزشی در اقصی نقاط استان تکمیل و همزمان با سفر دوم رییس جمهو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 9 پروژه ورزشی گلستان همزمان با سفر رییس جمهور

افتتاح 9 پروژه ورزشی گلستان همزمان با سفر رییس جمهور