مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 14:002023-09-28اقتصادي

سیستان و بلوچستان می تواند دروازه گردشگری کشور شود


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: با معرفی دقیق ظرفیت های استان و تکمیل زیرساخت ها و حمایت از صنعت گردشگری، - ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: با معرفی دقیق ظرفیت های استان و تکمیل زیرساخت ها و حمایت از صنعت گردشگری، سیستان و بلوچستان می تواند دروازه گردشگری کشور شود.

محمدهادی طهرانی مقدم شامگاه چهارشنبه در آیین افتتاح جشنواره غذا و نمایشگاه صنایع دستی زاهدان که به مناسبت روز جهانی جهانگردی و هفته گردشگری و آغاز هفته وحدت، اظهار کرد: گردشگری در دنیای امروز و رقابت کشورها با یکدیگر در توسعه به عنوان یک قطب اقتصادی حائز اهمیت تلقی می شود به گونه ای که حتی برخی از کشورها این صنعت مهم و تأثیرگذار را جایگزین درآمد حاصل از منابع طبیعی و سایر صنعت های خود کرده اند و به عنوان مکملی در پیشران توسعه قرار داده اند.

وی با اشاره به شعار این هفته مبنی بر سفر به فردای ایران با گردشگری و سرمایه گذاری های سبز ، افزود: صنعت گردشگری آورده های مثبت و مستقیم فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی را برای هر منطقه به دنبال دارد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه کشور ایران در صنعت گردشگری رشد چش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان می تواند دروازه گردشگری کشور شود

سیستان و بلوچستان می تواند دروازه گردشگری کشور شود