مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 12:202023-09-26دانش

افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی همدان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پرشکی استان همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای جوانی جمعیت، - رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: 60 واحد خوابگاه متاهلی در حال ساخت است که امسال 20 واحد راه اندازی و افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، محمد مهدی مجذوبی رییس دانشگاه علوم پرشکی استان همدان با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی همدان در راستای جوانی جمعیت، ساخت خوابگاه متاهلی برای دانشجویان را در اولویت قرار دارد گفت: 50 واحد خوابگاه متأهلی در دانشگاه به افتتاح رسیده و 60 واحد دیگر در حال ساخت است که امسال 20 واحد راه اندازی خواهد شد.

 وی با اشاره به توسعه زیرساخت های رفاهی دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی افزود: در این راستا خوابگاه 400 نفره ریحانه برای دختران احداث شده و طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

رییس دانشگاه علوم پرشکی استان همدان تاکید کرد: علاوه بر توسعه و بهسازی دیگر خوابگاه های دانشگاه، مجوز احداث خوابگاه دانشجویان دختر و پسر در حوزه بین الملل نیز اخذ شده و به زودی روند احداث آغاز خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی همدان

افزایش ظرفیت خوابگاه های متاهلی در دانشگاه علوم پزشکی همدان