مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 17:402023-10-06اقتصادي

انباشت 10هزار خودرو در پارکینگ ایران خودرو خراسان


مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان از 10 هزار خودروی موجود در پارکینگ این شرکت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، بیژن زاهدی فرد در بازدید سرزده معاون وزیر و مدیر کل صمت این استان ضمن تاکید بر تحویل خودرو در فرصت یک هفته آینده، وجود چهار هزار و 500 دستگاه از 10 هزار خودروی موجود در پارکینگ این شرکت را به دلیل فرایند شماره گذاری موارد دیگر، منطقی خواند و افزود: تعداد پنج هزار و200 دستگاه از این خودرو ها فاکتور شده و روز پنج شنبه، یک هزار و700 پلاک رسیده است که درحال ترخیص خودرو هستیم و مابقی طی روز های آینده حتی روز جمعه ترخیص می شود.

علت تاخیر در تحویل خودروها چیست؟ زاهدی فرد، یکی دیگر از علل افزایش آمار پارکینگ این شرکت را وجود دو هزار و 200 دستگاه خودرو هایما به دلیل تاخیر در تایید صندلی آن از طرف اداره استاندارد عنوان کرد و گفت: به محض تایید، این تعداد نیز از پارکینگ، تحویل مشتری از آمار پارکینگ، کسر می شود.

وی مدت زمان تعیین شده تولید خودرو برای مشتری را 11 روز بیان کرد و با اشاره به اینکه به طور میانگین در هشت روز خودرو، تولید و تحویل مشتری می شود، دلیل تاخیر در تحویل خودرو را مباحث مربوط به پلاک گذاری، تامین قطعات، مباحث مربوط به استاندارد و تامین نشدن تریلی های حمل خودرو بیان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انباشت 10هزار خودرو در پارکینگ ایران خودرو خراسان

انباشت 10هزار خودرو در پارکینگ ایران خودرو خراسان