مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-21اجتماعي

میزبانی یزد از پرندگان مهاجر/آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را جدی بگیرید


یزد نیز هر ساله همانند بسیاری از مناطق کشور و خارج از کشور همزمان با شروع فصل پاییز میزبان گونه های مختلفی از پرندگان مهاجر است که علیرغم زیبایی گاهاً ناقل ویروس خطرناک آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هستند لذا کارشناسان محیط زیست تاکید دارند افراد برای .

- ایسنا/یزد یزد نیز هر ساله همانند بسیاری از مناطق کشور و خارج از کشور همزمان با شروع فصل پاییز میزبان گونه های مختلفی از پرندگان مهاجر است که علیرغم زیبایی گاهاً ناقل ویروس خطرناک آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هستند لذا کارشناسان محیط زیست تاکید دارند افراد برای رعایت سلامتی خود حتی الامکان از تماس با این پرندگان خودداری کنند.

حجت دهقان دهنوی رییس اداره حفاظت و مدیریت حیات وحش اداره کل حفاظت محیط زیست استان یزد در گفت وگو با ایسنا، در این خصوص تصریح کرد: با شروع فصل پاییز و آغاز سرما در مناطق سیبری و غرب اروپا، بسیاری از پرندگان برای فرار از زمستان سرد و یافتن غذا از عرض های جغرافیایی شمالی به مناطق جنوبی مهاجرت و کوچ می کنند که بخشی از مسیر مهاجرت آنمها شامل مناطقی از ایران می شود.

وی با بیان این که استان یزد با توجه به قرار گرفتن در مرکز کشور، یکی از مسیرهای عبور پرندگان مهاجر است، گفت: هر ساله با شروع فصل پاییز انواع مختلفی از پرندگان مانند گونه های آبزی و کنار آبزی، پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی یزد از پرندگان مهاجر/آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را جدی بگیرید

میزبانی یزد از پرندگان مهاجر/آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان را جدی بگیرید