مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 10:452023-10-02فرهنگي

عشق، خون، اسلحه؛ این سریال را حتما باید دید! 


اساسا مثلث عشق و خون و اسلحه در پیش برد درام در هر فیلم و سریالی جزو اولویت ها است و این سه اصل در پرداخت دراماتیک در داستان زخم کاری به خوبی توانسته است التهاب و ریتم و پرداخت مناسب را پیش روی مخاطب قرار دهد.

- عصر ایران؛ یادداشت میهمان؛ طهمینه رستمی سریال زخم کاری – بازگشت که این روزها در نمایش خانگی در حال پخش است در حالی وارد پنجمین هفته پخش می شود که یکی از محبوب ترین سریال های نمایش خانگی را شاهد هستیم.

محمدحسین مهدویان که علاقه زیادی به ژانر نوآر دارد و در آثار متاخر خود به خصوص مرد بازنده و فصل اول زخم کاری به صورت ویژه روی آن متمرکز بود در فصل دوم زخم کاری نیز تلاش کرد این شیوه از فیلمسازی را با جذابیت های ذاتی این ژانر ادامه دهد.

در فصل دوم زخم کاری شاهد هستیم که چطور کارگردان خوش ذوق سریال با استفاده از عناصری مانند عشق و خیانت و خشم و خون جذابیت های ویژه ای به سریال اضافه کرده است.

گرته برداری مهدویان از نمایشنامه جاودانه شکسپیر یعنی هملت در فصل دوم زخم کاری باعث شده است تمامی کاراکترها با استفاده از عنصر محوری درام که همان خیانت است در فضای داستان غوطه ور شوند.

خیانت در اینجا لزوما معنی خیانت خانوادگی نمی دهد و شاهد آن هستیم که چطور افراد در هر جایگاه و منصبی برای رسیدن به قدرت سعی می کنند همدیگر را کنار بزنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عشق، خون، اسلحه؛ این سریال را حتما باید دید! 

عشق، خون، اسلحه؛ این سریال را حتما باید دید!