مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-05سياسي

انتقاد رییس کل دادگستری گیلان از بالابودن حجم تغییر کاربری ها گیلان


رییس کل دادگستری گیلان با انتقاد از بالا بودن حجم تغییر کاربری ها گفت: مطابق فرمایشات رهبر معظم انقلاب دخل و تصرف در اراضی کشاورزی ممنوع بوده و موجب وارد شدن خسارات جبران ناپذیری به کشور خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان امروز به همراه معاونین قضایی از حوزه قضایی حویق بازدید کرد و در نشستی که در جمع مدیران قضایی و اجرایی این حوزه قضایی تشکیل شده بود حضور یافت.

رییس کل دادگستری استان گیلان در این نشست با اشاره به اینکه حفاظت از منابع طبیعی به معنای عام بر عهده دولت است، اظهار کرد: تکلیف دستگاه قضایی برخورد با تخلفات است اما حفاظت از آن بر عهده دولت است لذا دستگاه های اجرایی نباید اجازه دهند جرمی اتفاق بیفتد و بعد منتظر برخورد و اقدام دستگاه قضا باشند.

رییس شورای قضایی استان گیلان با بیان اینکه برخی از دستگاه ها در انجام وظایف قانونی خود در حوزه حفاظت از انفال کوتاهی می کنند، افزود: به دلیل همین قصور و کوتاهی مسؤولان، اشخاص، مرتکب جرم و اقدام غیرقانونی شده و دستگاه قضایی نیز مکلف است که مطابق قانون برخورد کند و در نتیجه، هم به بیت المال و هم به خود اشخاص خسارت و آسیب زیادی وارد می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد رییس کل دادگستری گیلان از بالابودن حجم تغییر کاربری ها گیلان

انتقاد رییس کل دادگستری گیلان از بالابودن حجم تغییر کاربری ها گیلان