مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 08:202023-09-26اقتصادي

تاخیر در اعلام قیمت مصوب و آشفته بازار سرویس مدارس در کرمانشاه


در حالیکه هر ساله قبل از آغاز بازگشایی مدارس نرخ سرویس مدارس تصویب و اعلام می شد، اما امسال با وجود گذشت چند روز از آغاز سال تحصیلی، هنوز خبری از اعلام نرخ سرویس مدارس نیست و همین موضوع نابسامانی هایی را ایجاد کرده است.

- ایسنا/کرمانشاه در حالیکه هر ساله قبل از آغاز بازگشایی مدارس نرخ سرویس مدارس تصویب و اعلام می شد، اما امسال با وجود گذشت چند روز از آغاز سال تحصیلی، هنوز خبری از اعلام نرخ سرویس مدارس نیست و همین موضوع نابسامانی هایی را ایجاد کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تاخیر در اعلام نرخ سرویس مدارس موجب اعلام نرخ های نامتعارف از سوی برخی رانندگان سرویس مدارس شده که گلایه والدین را به همراه داشته است.

یکی از اولیاء دانش آموزان با انتقاد از نرخ هایی که از سوی رانندگان اعلام می شود، گفت: سال گذشته بابت هزینه سرویس مدرسه فرزندم ماهانه 600 هزار تومان پرداخت می کردم، اما امسال در حالیکه فرزندم در همان مدرسه مشغول درس خواندن است و مسیر او تغییری نکرده، راننده سرویس عنوان کرده که باید ماهانه یک میلیون و 200 هزار تومان پرداخت کند، یعنی افزایش 100 درصدی.

وی با بیان اینکه با احتساب 20 روز در ماه که فرزندم به مدرسه می رود یعنی باید روزانه 60 هزار تومان بابت سرویس مدرسه پرداخت کنم، افزود: حتی اگر هر روز فرزندم را با آژانس یا تاکسی های اینت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاخیر در اعلام قیمت مصوب و آشفته بازار سرویس مدارس در کرمانشاه

تاخیر در اعلام قیمت مصوب و آشفته بازار سرویس مدارس در کرمانشاه