مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-22سياسي

امروز انقلاب اسلامی ایران در امتداد اسلام می درخشد


رییس دانشگاه ملی ملایر با اشاره به اینکه تفکر تاریخی انقلاب اسلامی ایران در امتداد مسیر و جریانی است که پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام آن را بنا نهادند، - ایسنا/همدان رییس دانشگاه ملی ملایر با اشاره به اینکه تفکر تاریخی انقلاب اسلامی ایران در امتداد مسیر و جریانی است که پیامبر اکرم(ص) در صدر اسلام آن را بنا نهادند، گفت: امروز انقلاب اسلامی ایران به قله ای پرافتخار تبدیل شده که در امتداد مسیر اسلام می درخشد.

دکتر ابراهیم محمدی منش یکشنبه 30 مهر در آیین بزرگداشت شهید احمدرضا احدی که با حضور معاون آموزشی وزارت بهداشت و جمعی از نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده معظم ایثارگران و شهدا در سالن شهید حیدری دانشگاه ملایر برگزار شد، افزود: 1400 سال از ظهور اسلام می گذرد و این دین مبین، یک جریان تاریخی را رقم زده است.

وی بیان اینکه جریان انقلاب اسلامی و راه شهید احدی ها و مسیر شهید قاسم سلیمانی ها همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: به طور قطع جایگاه تاریخی که ما اکنون در آن قرار داریم، صدها سال بعد می تواند برای آینده جهان هستی اثرگذار باشد.

محمدی منش با تأکید بر اینکه امروز انسانیت به کلیدی ترین موضوع تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: ما ضمن محکوم کردن اقدامات وحشیانه رژیم غاصب اسراییل، با ملت مظلوم غزه و فلسطین همدردی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز انقلاب اسلامی ایران در امتداد اسلام می درخشد

امروز انقلاب اسلامی ایران در امتداد اسلام می درخشد