مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-17بين الملل

شکست عملیات روانی تل آویو با افشای فیلم مداوای نظامی اسراییلی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، نیرو های گردان عزالدین قسام با انتشار ویدیویی از مداوای یک زن نظامی مجروح صهیونیستی (21 سال) توسط کادر درمانی نیرو های حماس که در جریان روز نخست عملیات طوفان الاقصی به اسارت درآمد، - در ادامه عملیات روانی و ناشیانه اشغالگران در مخدوش کردن وجهه مبارزان فلسطینی، حماس فیلمی از مراقبت رزمندگان از یک زن مجروح نظامی اسراییلی را با هدف افشای دروغ پردازی صهیونیست ها منتشر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، به نقل از الجزیره، نیرو های گردان عزالدین قسام با انتشار ویدیویی از مداوای یک زن نظامی مجروح صهیونیستی (21 سال) توسط کادر درمانی نیرو های حماس که در جریان روز نخست عملیات طوفان الاقصی به اسارت درآمد، بار دیگر عملیات فریب رسانه ای صهیونیست ها در سیاه نمایی وجهه رزمندگان مقاومت فلسطینی را برملا کرد.

در ویدیوی منتشر شده از سوی حماس، گردان های شهید عزالدین قسام ویدیویی از یک اسیر زن نظامی اسراییلی پخش کرد که از رسیدگی پزشکی کامل برخوردار است.

این اسیر خود را میا شیم 21 ساله معرفی می کند و از اهتمام نیرو های قسام به مداوای او پس از زخمی شدن از ناحیه دست در جریان عملیات طوفان الاقصی سخن می گوید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکست عملیات روانی تل آویو با افشای فیلم مداوای نظامی اسراییلی

شکست عملیات روانی تل آویو با افشای فیلم مداوای نظامی اسراییلی