مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 13:502023-10-01دانش

انتقاد انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت خوابگاه ‎ های دانشجویی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار استان ها خبرگزاری دانشجو، انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز طی بیانیه ای نسبت به نابسامانی وضعیت خوابگاه های دانشجویان این دانشگاه مواردی را مطرح کرد.

- دانشگاه و دانشجویان موتور متحرک جامعه هستند که مسئولان می بایست به عنوان یک امانت از دانشجویان پاسداری نمایند و تمام همت خود را صرف ایجاد فضای سالم، بانشاط و علمی نمایند که بارها از سوی رییس جمهور محترم و وزیر محترم علوم ، تحقیقات و فناوری تاکید و تصریح شده است.

حال شاهد هستیم، با آغاز سال تحصیلی 1402_1403 و اسکان دانشجویان در خوابگاه های دانشگاه؛ خوابگاه خواهران دانشگاه (حضرت معصومه(س) )، کماکان شرایط استقبال و پذیرش دانشجویان را ندارد.

  با وجود فرصت سه ماهه تابستان، تنها برخی تعمیرات انجام شده و بخش کثیری از تعمیرات و سرویس اعم از سیستم های سرمایشی باقی مانده که در شرایط کنونی استان و کلان شهر اهواز طاقت فرسا است.

شرایط حال حاضر امکان اسکان آبرومندانه از دانشجویان سلب نموده و قطعا تداوم این شرایط معضلات بیشتری بوجود می آورد.

  این درحالیست که خردادماه این تذکر توسط انجمن اسلامی دانشجویان به مسئولین دانشگاه داده شده بود   علی ای حال، با وجود اینکه تاریخ شروع کلاس ها به صورت رسمی، سوم مهرماه اعلام شده بود ،همچنان سه بلوک 9.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت خوابگاه ‎ های دانشجویی

انتقاد انجمن اسلامی دانشگاه شهید چمران اهواز نسبت به وضعیت خوابگاه ‎ های دانشجویی