مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 8 مهر 1402 ساعت 16:402023-09-30سياسي

ماجرای پشت پرده دستگیری فرزندان یکی از مقامات قضایی


مبارزه با فساد در اندرونی دستگاه قضایی با دستور مستقیم قاضی القضات نشانه هایی روشن دارد؛ این بار کسی علیه نظام اعلان جنگ نداده است! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مشرق نوشت: پنجم آبان ماه سال 98، درست کمتر از بیست روز قبل از روی دادن فاجعه غم انگیز فتنه بنزینی، حسن روحانی رییس جمهور وقت در سخنانی عجیب به فعالیت های ضد فساد دستگاه قضایی کشور که اتفاقاً آن روزها نشانه امیدآفرینی در خود داشته و به صورت چشم گیری با استقبال مردم و حتی جریان های مختلف سیاسی روبه رو شده است واکنش منفی نشان داد.

روحانی در آن نطق قابل توجه در پایان جلسه هیئت دولت گفته بود که این فعالیت ها نمایشی بوده و در جهت انتخابات صورت گرفته است.

حاضران در آن نشست گفته اند که رییس جمهور در آن جلسه به شدت برافروخته بوده و گفته بود: سه لایحه شفافیت، مبارزه با فساد و تعارض منافع در این راستا، تدوین و به تصویب رسیده است و معتقدیم تا زمانی که در کشور شفافیت نباشد، بقیه امور در مسیر مبارزه با فساد جنبه نمایشی دارد و به درد مردم نمی خورد.

البته اگر این گونه اقدامات برای انتخابات است، حرفی در آن نیست اما اگر واقعاً به دنبال از بین بردن فساد هستید، باید شفافیت، رقابت سالم و صادرات غیرنفتی توسعه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای پشت پرده دستگیری فرزندان یکی از مقامات قضایی

ماجرای پشت پرده دستگیری فرزندان یکی از مقامات قضایی