مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 17:052023-10-11اجتماعي

16 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری اردبیل اضافه شد


معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل از اضافه شدن 16 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری و نوسازی 11 دستگاه اتوبوس دیگر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، نقی باقرزاده عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به همت و پیگیری شهردار اردبیل، پس از خرید 60 دستگاه اتوبوس جدید و تحویل گرفتن سریِ اول آن ها، هم اکنون 16 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل ونقل شهری جهت رفاه حال شهروندان و تسهیل در عبور و مرور اضافه شد.

این تعداد اتوبوس ها با مساعدت رییس پلیس راهور استان به کارگیری شدند.

بازسازی 11 دستگاه اتوبوس وی در ادامه به بازسازی تعدادی از اتوبوس های فرسوده اشاره کرد و افزود: در کنار الحاق 16 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان درون شهری، 11 دستگاه اتوبوس دیگر با به روزرسانی و بازسازی اساسی که به دلیل نیاز به تعمیرات اساسی چندین سال از چرخه خدمات رسانی به شهروندان خارج شده بودند، به ظرفیت ناوگان حمل ونقل عمومی شهر اضافه می شوند.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری اردبیل اضافه کرد: این اتوبوس ها با صرف یکصد میلیارد ریال مدرن سازی شده اند که در حال حاضر 5 دستگاه شروع به خدمت رسانی به شهروندان کرده و 6 دستگاه دیگر تا پایان آبان ماه به کار گیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

16 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری اردبیل اضافه شد

16 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان شهری اردبیل اضافه شد