مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 14:102023-10-04ورزشي

آیت الله علم الهدی: هیچ محرومیتی در ورزش بانوان پذیرفتنی نیست


نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: اینکه ما بخواهیم زن را به خاطر زن بودن از حوزه های ورزشی محروم کنیم، این درست نیست.

هیچ محرومیتی برای بانوان در حوزه ورزش نباید وجود داشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، آیت الله سید احمد علم الهدی در آیین افتتاحیه مجموعه آبی شهید قربانی و 44 پروژه شهری منطقه 4 اظهار کرد: هر کدام از برادران و خواهران مخلص و انقلابی ما که عهده دار یک مسئولیت هستند، باید راهبرد اصلی مدیریت و مأموریت ذاتی عملکرد خود را با محوریت بر هم زدن اختلافات طبقاتی بدانند زیرا اینکه مردم براساس توانمندی ها، استعدادها و ظرفیت ها با هم اختلاف داشته باشند، شاید برای همه امری مقبول باشد اما اینکه در سطح زندگی اختلاف پدید بیاید و یک نفر برای مقاصد تجملاتی و غیرضروری هزینه کند و دیگری در نان شبش مانده باشد، موضوعی نیست که برای هیچ کس قابل پذیرش باشد.

وی افزود: تا پیش از این، عنوان حاشیه شهر برای برخی مناطق مشهد، به معنای آن بود که مدیریت شهری خود را مکلف به ارائه خدمت به اهالی آن ها نمی داند و ساکنان این مناطق باید خود را متعهد به پذیرش شرایط بد زندگی بدانند.

رهبر معظم انقلاب خیلی از این اصطلاح حاشیه شهر رنج می برند و تأکید بسیار به مدیران حکومت دارند که متمرکز بر محرومیت زدایی از حاشیه شهرها باشند اما در قبال حاش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله علم الهدی: هیچ محرومیتی در ورزش بانوان پذیرفتنی نیست

آیت الله علم الهدی: هیچ محرومیتی در ورزش بانوان پذیرفتنی نیست