مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:302023-10-20اقتصادي

قطعه سازان: چه کسی باید حامی صادرکنندگان باشد؟


عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان اینکه با توجه به سختی های مسیر صادرات، حل مشکلات صنعت قطعه سازی و خودروسازی ضروری است، تاکید کرد: مشوق های صادراتی باید در نظر گرفته شود در حالی که تاکنون در این زمینه حمایت خاصی صورت نگرفته است.

- عضو هیات مدیره انجمن قطعه سازان با بیان اینکه با توجه به سختی های مسیر صادرات، حل مشکلات صنعت قطعه سازی و خودروسازی ضروری است، تاکید کرد: مشوق های صادراتی باید در نظر گرفته شود در حالی که تاکنون در این زمینه حمایت خاصی صورت نگرفته است.

در آستانه روز ملی صادرات (شنبه 29 مهر ماه) علی یکه فلاح در گفت وگو با ایسنا، ضمن تاکید بر اینکه روز ملی صادرات، فرصت مناسبی برای بررسی و حل مشکلات صنعت قطعه سازی و خودروسازی است، اظهار کرد: دنیا سال هاست به این نتیجه رسیده که در تمامی کشورهای صادرات محور، صنایع، ارزش افزوده بالاتری ایجاد می کنند و صادرات محوری موجب می شود وضعیت آن کشور چه از نظر اقتصادی و چه به لحاظ تکنولوژی، خوب باشد.

ضمن اینکه با ایجاد اقتصادِ صادرات محور، یک کشور می تواند با دنیا به تعاملات واقعی پرداخته و در تولید و مصرف رقابت سالم ایجاد کند.

رییس هیات مدیره تعاونی قطعه سازان با بیان اینکه صادرکنندگان با زحمات فراوان محصول خود را به کشور مقصد ارسال می کنند، تاکید کرد: تغییر نشان ساخت ایر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قطعه سازان: چه کسی باید حامی صادرکنندگان باشد؟

قطعه سازان: چه کسی باید حامی صادرکنندگان باشد؟