مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 00:252023-10-15حوادث

کاپشن هایی که تن نخورد!


فرمانده انتظامی شهرستان دورود از توقیف یک دستگاه خودروی پژو و کشف محموله کاپشن های قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی شهرستان دورود از توقیف یک دستگاه خودروی پژو و کشف محموله کاپشن های قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ جمشید سیاه منصور 23 مهرماه در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: ماموران انتظامی شهرستان دورود، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی سواری پژو مظنون شدند و آن را متوقف کردند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی از خودروی توقیف شده، 244 کاپشن مردانه خارجی قاچاق کشف شد، تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان دورود ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه خودروی سواری پژو توقیف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده مقدماتی، تحویل مرجع قضایی شد.

سرهنگ سیاه منصور در پایان خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق یکی از اولویت های کاری و ماموریتی پلیس بوده و شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت غیرقانونی، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاپشن هایی که تن نخورد!

کاپشن هایی که تن نخورد!