مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-10اقتصادي

شبکه توزیع آب مجتمع آبرسانی سنگستان ساوه اصلاح و بازسازی شد


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: با اصلاح و توسعه بیش از 5100 متر از شبکه توزیع آب، وضعیت آب 2 روستا از مجتمع سنگستان شهرستان ساوه بهبود یافت.

- حشمت اله عباسی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک با بیان اینکه با اصلاح و توسعه بیش از 5100 متر از شبکه توزیع آب، وضعیت آب 2 روستا از مجتمع سنگستان شهرستان ساوه بهبود یافت، اظهار داشت: آبرسانی به 8 روستا در شهرستان ساوه از طریق مجتمع آبرسانی سنگستان انجام می شود که با توجه به فرسودگی بخش هایی از شبکه توزیع آب این مجتمع در مجموع به طول  5100 متر در روستای دروزان و بخشی از شبکه روستای سنگستان  به منظور جلوگیری از هدر رفت آب و اصلاح هیدرولیکی، تعویض شد.

وی هزینه اجرای این پروژه را 15 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: لوله گذاری های انجام شده در این پروژه از جنس پلی اتلین و با سایزهای 63، 75، 90 و 110 میلیمتر بوده است.

عباسی افزود: تعویض 136 انشعاب فرسوده در این 2 روستا از دیگر اقدامات صورت گرفته در راستای جلوگیری از هدر رفت آب بوده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان مرکزی گفت: با اجرای پروژه اصلاح و بازسازی شبکه توزیع آب و تعویض انشعابات فرسوده در این 2 روستا، جمعیتی بالغ بر 600  نفر از آب سالم، پایدار و بهداشتی بهره مند شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه توزیع آب مجتمع آبرسانی سنگستان ساوه اصلاح و بازسازی شد

شبکه توزیع آب مجتمع آبرسانی سنگستان ساوه اصلاح و بازسازی شد