مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-07بين الملل

اهداف عملیات غافلگیر کننده مقاومت فلسطین علیه اشغالگران


حماس با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که اهدافی همچون حفاظت از قدس، مسجدالاقصی و توقف طرح های اشغالگران با هدف یهودی سازی این مناطق، اولویت های عملیات «طوفان الاقصی» هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از العالم، جنبش مقاومت اسلامی حماس با انتشار بیانیه ای تاکید کرد که اهدافی همچون حفاظت از قدس، مسجدالاقصی و توقف طرح های اشغالگران با هدف یهودی سازی این مناطق، اولویت های عملیات طوفان الاقصی هستند.

جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز، شنبه 7 اکتبر با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: اولویت عملیات طوفان الاقصی حفاظت از قدس، مسجدالاقصی و توقف طرح های اشغالگران با هدف یهودی سازی این مناطق و ساختن معبد ادعایی آن هاست.

طبق گزارش پایگاه اینترنتی شبکه المیادین ، جنبش حماس تاکید کرد: از همه رسانه ها می خواهیم که عملیات مبارک طوفان الاقصی را به عنوان یک پیروزی برای عدالت خواهی فلسطین همراهی کرده و پوشش دهند.

در ادامه بیانیه حماس آمده است: مردم فلسطین و مقاومت آن ها به رهبری گردان های شهید عزالدین القسام در حال تداوم عملیات دفاع از مردم، سرزمین و مقدسات آن ها هستند.

حماس خاطرنشان کرد: رژیم اشغالگر مسئولیت کامل عواقب جنایات خود علیه مسجد الاقصی، قدس و مردم ما در کرانه باختری و تمام فلسطین اشغالی را بر عهده دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف عملیات غافلگیر کننده مقاومت فلسطین علیه اشغالگران

اهداف عملیات غافلگیر کننده مقاومت فلسطین علیه اشغالگران