مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 16:152023-10-22اقتصادي

کشف 12 هزار قلم داروی قاچاق در مرودشت


فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف اتوبوس و کشف 12 هزار و150 قلم انواع داروی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی مرودشت از توقیف اتوبوس و کشف 12 هزار و150 قلم انواع داروی قاچاق به ارزش 5 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از معاونت اجتماعی پلیس فارس، فرشید زینلی امروز، 30 مهرماه بیان کرد: در تداوم اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرودشت حین ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه اتوبوس مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو 12هزار و 150 قلم انواع داروهای خارجی قاچاق و خارج از شبکه توزیع که فاقد مجوز قانونی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مرودشت ارزش داروهای قاچاق کشف شده را بنا به اظهار نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

زینلی با تأکید بر اینکه برخورد قاطع با سودجویان از اولویت های اصلی پلیس است، از مردم درخواست کرد در صورت اطلاع از فعالیت قاچاقچیان، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 12 هزار قلم داروی قاچاق در مرودشت

کشف 12 هزار قلم داروی قاچاق در مرودشت