مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 17:202023-10-18بين الملل

فریاد خشم شیرازی ها بر سر اسراییل کودک کش


مردم شیراز با تجمع در میدان شهدای این شهر انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند و خواستار قطع کشتار خونین در فلسطین شدند.

- ایسنا/فارس مردم شیراز با تجمع در میدان شهدای این شهر انزجار خود را از جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی در نوار غزه اعلام کردند و خواستار قطع کشتار خونین در فلسطین شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، همزمان با سراسر کشور، تجمع های اقشار مختلف مردم برای اعلام انزجار از کشتار وحشیانه مردم غزه و جنایت های رژیم صهیونیستی امروز 26 مهر در شهر شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران اسلامی برگزار شد و در نهایت مردم همیشه در صحنه این دیار در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران بیمارستان المعمدانی غزه ساعت 14 در میدان شهدا تجمع کردند.

تجمع کنندگان با هر سن و سالی آمده بودند تا بگویند همدرد کودکان، زنان و مردان فلسطینی هستند و در مقابل غاصبان حریم قدس ساکت نخواهند ماند.

در میان آحاد مردم حضور مسئولان ارشد استانی، نخبگان، طلاب، دانشجویان، کارمندان، کاگران و بازاریان پر رنگ تر بود و همه یک نوا با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل ، اسراییل کودک کش نابودیش نزدیک است بمباران بی رحمانه بیمارستان غزه را محکوم کردند و با شعار فلسطین قهرمان، خشنودیش نزدیک است حمایت خود را از مردم مظلوم فل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد خشم شیرازی ها بر سر اسراییل کودک کش

فریاد خشم شیرازی ها بر سر اسراییل کودک کش