مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-02سياسي

ظرفیت­ های موجود در موسیقی ملی به ویژه حماسی عامل مهمی در رشد فکری و فرهنگی است


ظرفیت­ های موجود در موسیقی ملی به ویژه، موسیقی حماسی چنان غنی و پُربار است که می­ تواند به عنوان یک عامل بسیار مهم در رشد فکری، - ایسنا/لرستان یک تاریخ پژوه لرستانی گفت: ظرفیت­ های موجود در موسیقی ملی به ویژه، موسیقی حماسی چنان غنی و پُربار است که می­ تواند به عنوان یک عامل بسیار مهم در رشد فکری، فرهنگی و اخلاقی نوجوانان و جوانان این سرزمین به خدمت گرفته شود.

محمد گودرزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص تاثیر موسیقی حماسی بر جامعه، اظهار کرد: اگر موسیقی را نوای دل­ انگیز زندگی بدانیم، می ­توان گفت که موسیقی از کهن­ ترین جلوه ­های هنری است که با زندگی انسان پیوندی عمیق یافته و حالات و احساسات متفاوت انسان، اعم از غم و اندوه، شادی، شعف، عشق و نفرت را به بهترین و زیباترین شکلی بیان کرده است.

وی اضافه کرد: موسیقی حماسی را می­ توان شورانگیزترین نوع موسیقی دانست؛ هر یک از انواع موسیقی، گروه یا گروه ­هایی از افراد جامعه را مخاطب دارد و تحت تأثیر قرار می­ دهد اما موسیقی حماسی تقریباً همه آحاد یک ملت را مخاطب می­ سازد و احساسات و عواطف همگان را برمی­ انگیزد.

نقش موسیقی حماسی در تحریک و تهییج احساسات ملی و بسیج همگانی مردمِ یک سرزمین این تاریخ پژوه لرستانی با بیان اینکه موسیقی حماسی در تحریک و تهییج احساسات ملی و بسیج همگانی مردمِ یک س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت­ های موجود در موسیقی ملی به ویژه حماسی عامل مهمی در رشد فکری و فرهنگی است

ظرفیت­ های موجود در موسیقی ملی به ویژه حماسی عامل مهمی در رشد فکری و فرهنگی است