مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 09:052023-10-17سياسي

لزوم نقش آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی


در «همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت» بر نقش آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در حوزه ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی در کشور تأکید شد.

- در همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت بر نقش آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در حوزه ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی در کشور تأکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ششمین جلسه از سلسله نشست های همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت با عنوان مروری بر سیاست گذاری حوزه مسئولیت اجتماعی شرکت ها در ایران با همکاری سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی و مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی با حضور تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر کمال خدایی، رییس سازمان جهاددانشگاهی شهید بهشتی و دبیر همایش ملی مسئولیت اجتماعی؛ دانشگاه و صنعت ، بیان کرد: با توجه به دغدغه هایی که در حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور وجود داشته، جهاددانشگاهی به عنوان یک نهاد عمومیِ غیردولتی و مسئولیت اجتماعی که داشت به این حوزه ورود پیداکرده است.

ضرورت های نگاه کلان به حوزه مسئولیت اجتماعی وی در خصوص دلایل ضرورت نگاه کلان و فرابخشی به حوزه مسئولیت اجتماعی در کشور به بیان مواردی در این رابطه پرداخت و گفت: نظام مند نبودن فعالیت های مسئولیت اجتماعی، پراکندگی مقررات رتبه بندی و تعدد متولیان آن، نبود آمار و اط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم نقش آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی

لزوم نقش آفرینی موثر جهاد دانشگاهی در ترویج گفتمان مسئولیت اجتماعی