مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 10:052023-10-10سياسي

سروری: اتوبوس های برقی به زودی وارد تهران می شوند


نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران از ورود اتوبوس های برقی به تهران خبر داد و گفت: به زودی متروی پرند هم آماده بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، پرویز سروری نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورا با بیان اینکه این هفته، هفته حمل و نقل است گفت: اول هفته را با افتتاح بزرگراه شهید بروجردی که سال ها متروک مانده بود آغاز کردیم و امروز هم 4 ایستگاه مترو افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

سروری با بیان اینکه اولین محموله اتوبوس های برقی به زودی به ناوگان حمل و نقل عمومی اضافه می شود گفت: آغاز به کار 50 دستگاه اتوبوس تعیین کننده نیست اما ورود اتوبوس برقی است البته تعداد محدودی در گذشته برای آزمایش وجود داشت اما ورود اتوبوس های برقی به جد در دستور کار است چرا که برای رفع آلودگی مهم است.

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران با تأکید بر این موضوع که تا پایان سال پیوسته خبرهای خوبی در  حوزه حمل و نقل خواهیم داشت گفت: به زودی مترو پرند هم  افتتاح و آماده بهره برداری می شود.

وی به ترافیک سخت تهران اشاره کرد و گفت: کارهایی که صورت می گیرد امیدبخش است البته باید این موضوع را بگویم که این ها سهم شهرداری و شورا است و اگر سایر دستگاه ها وظایف خود را در زمینه ترافیک انجام ندهند این موضوع قابل حل خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سروری: اتوبوس های برقی به زودی وارد تهران می شوند

سروری: اتوبوس های برقی به زودی وارد تهران می شوند