مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 22:302023-10-16سياسي

سند ملی توسعه صنایع دستی کشور تدوین می شود


معاون صنایع دستی کشور در نشست سند ملی توسعه صنایع دستی گفت: سند توسعه صنایع دستی کشور با هدف توسعه کمی و بهبود کیفی و همچنین حفظ، احیا و ارتقای ارزش های معنوی و مادی صنایع دستی تدوین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه محیط زیست وگردشگری خبرگزاری فارس،نشست سند ملی توسعه صنایع دستی کشور  امروز دوشنبه 24 مهر 1402 در وزارت میراث فرهنگی برگزار شد.

در ابتدای جلسه جلالی معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور،گفت : سند ملی توسعه صنایع دستی کشور با هدف توسعه کمی و بهبود کیفی و همچنین حفظ، احیا و ارتقای ارزش های معنوی و مادی صنایع دستی تدوین می شود.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور ادامه داد: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر توسعه و بهبود فضای کسب و کار و تقویت نظام نوآوری صنایع و نیز تقویت فرصت ها و توانمندی های فرهنگی موجود در کشور، تدوین سند جامع صنایع دستی و هنرهای سنتی کشور در دستور کار این معاونت قرار دارد.

وی افزود: این سند که با حضور کارشناسان شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان گمرگ جمهوری اسلامی، کارشناسان برنامه و بودجه دانشگاهیان، کارشناسان و فعالان و دست اندرکاران صنایع دستی در حال نگارش و احصای دیدگاه ها و ارزیابی مشکلات و مسائل مرتبط با این حوزه است مبتنی بر استراتژی های آگاهانه، خلاقانه، آینده نگر و آینده ساز خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند ملی توسعه صنایع دستی کشور تدوین می شود

سند ملی توسعه صنایع دستی کشور تدوین می شود