مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 20:352023-10-03سياسي

جشن میلاد پیامبر خوبی ها در سی سخت و استقبال از درب باب المهدی+تصویر و فیلم


جشن میلاد پیامبر خوبی ها در سی سخت و استقبال از درب باب المهدی با حضور مردم و مسئولان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مراسم جشن میلاد پیامبر اکرم و امام جعفر صادق ع  به همت سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر امام جمعه، سپاه ناحیه دنا، هیئت های مذهبی فاطمیون، انصارالحسین، فرهنگ و ارشاد و هلال احمر در شهر سی سخت برگزار شد.

این مراسم جشن باشکوه مصادف شد با ورود درب باب المهدی حرمین عسکریین و استقبال خوب مردم، این جشن با  اجرای برنامه های شاد مولودی خوانی، تئاتر، طبخ هزار پرس غذا و توزیع بین مردم و پخش شیرینی و شربت برگزار شد.

حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه سی سخت ضمن تبریک میلاد پیامبر و امام جعفر صادق ع گفت: هفته وحدت نشان دهنده اتحاد میان مسلمانان شیعه و اهل سنت است که با برگزاری مراسم های باشکوه موجب تحکیم وحدت و اخوت اسلامی در سرتاسر جهان می شود.

واهبی زاده اظهار داشت: در انقلاب اسلامی ایران هیچ اختلافی بین دو طایفه وجود ندارد و همه با دوستی و اخوت در کنار هم زندگی می کنند، اهل سنت که در ایران جمعیت پر شمار دارند و در اطراف و اکناف کشور زیست می کنند و دارای علما و مشایخ بسیار هستند با ما برادر و ما با آن ها برادر و برابریم و آنان با نغمه های نفاق افکنانه ای که بعضی جنایت کاران و وابستگان به صهیونیسم و آمریکا ساز ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن میلاد پیامبر خوبی ها در سی سخت و استقبال از درب باب المهدی+تصویر و فیلم

جشن میلاد پیامبر خوبی ها در سی سخت و استقبال از درب باب المهدی+تصویر و فیلم