مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 14:152023-09-27دانش

ملکی تبار، مشاور ریاست دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی طی حکمی، ملکی تبار را به عنوان مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور حکمی، عنایت اله ملکی تبار را به عنوان مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی منصوب کرد.

در متن حکم طهرانچی آمده است: برادر گرامی جناب آقای عنایت اله ملکی تبار  با سلام  با عنایت به دانش و تجارت جنابعالی در مدیریت های اجرایی مختلف، به موجب این حکم به عنوان مشاور رییس دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی منصوب می شوید.

در اجرای این مأموریت شایسته است نسبت به امور زیر اهتمام لازم را داشته باشید:  ایجاد تعامل و هماهنگی فیمابین معاونت ها، مراکز و همه بخش های دانشگاه آزاد اسلامی و  نظارت بر روند اجرای بهینه امور و تلاش برای اجرا گذاردن کامل برنامه ها و تحقق اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی، راهبری مصوبات شورای معاونین به منظور برنامه ریزی و هدایت فعالیت های فرهنگی، تربیتی، آموزشی، پژوهشی، دانشجویی، بهداشتی، درمانی، خدماتی و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در چارچوب برنامه های راهبردی تعیین شده و ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملکی تبار، مشاور ریاست دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی شد

ملکی تبار، مشاور ریاست دانشگاه و رییس مرکز حوزه ریاست و روابط عمومی شد