مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 13 مهر 1402 ساعت 15:002023-10-05سياسي

نگاه توحیدی باید مسلط بر زندگی افراد باشد


نگاه توحیدی باید مسلط بر زندگی افراد باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، آیت الله آملی لاریجانی امروز در اولین همایش ملی دارالمومنین بابل با اشاره به وجود شخصیت های بزرگی در استان مازندران، اظهار کرد: در همین مازندران در شهرهای آن علمای بزرگی بودند؛ همان طور که در جای جای این استان علمای بزرگی هستند  اگر الان بودند تراز اول کشور می شدند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه علم عالمان و اخلاص شان یکی از مولفه های اثرگذار بوده است، تصریح کرد: مرحوم آیت الله روحانی یکی از مفاخر بزرگ، آیت الله کریمی از نظر تراز علمی خیلی بزرگ بود.

لاریجانی آملی با تاکید بر اینکه تفقد امروز فقط بحث احکام شرعی نیست، خاطرنشان کرد: نسل جوان امروز ما مقرب نیستند و استدلال می خواهند و اعتقاد داریم کتاب خدا و اهل بیت مملو از مفاهیم و معارف تاثیرگذار هستند.

وی با بیان اینکه وظیفه روحانیون بسیار بزرگ و رسالت بزرگی در تفقد دین دارند، البته وظیفه همه آحاد مردم است، اظهار کرد: توحید یک رشته اخلاقی دارد و انسان نگاه توحیدی داشته باشد و قانون اساسی ما در اصل دوم به صراحت توحید را اصل قرار داد و خدای یکتا و اختصاص حاکمیت و تشریع به او و لزوم تسلیم در برابر امر او تاکید کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه توحیدی باید مسلط بر زندگی افراد باشد

نگاه توحیدی باید مسلط بر زندگی افراد باشد