مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 00:202023-10-11بين الملل

بیا بریم دَدَر!! (گفت و شنود)


اسناد موجود در وزارت خارجه انگلیس تأکید دارند که آل خلیفه یک قبیله عرب هستند که در بیابان های نجد عربستان به راهزنی مشغول بودند و حاکمیت بحرین اشغال شده توسط دولت وقت انگلیس به آنها اجاره داده شده است.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - گفت: وزارت خارجه دولت جعلی بحرین عملیات طوفان الاقصی را محکوم کرده و از مجامع جهانی خواسته است برای آزادی اسرای صهیونیست وارد عمل بشوند! گفتم: رژیم حاکم بر بحرین هم مثل رژیم صهیونیستی یک دولت جعلی و غاصب است، همه اسناد به وضوح نشان می دهند که بحرین متعلق به ایران است که توسط آمریکا و انگلیس و با خیانت رژیم آمریکایی شاه از ایران جدا شده و حاکمیت آن به آل خلیفه اجاره داده شده است.

گفت: اسناد موجود در وزارت خارجه انگلیس تاکید دارند که آل خلیفه یک قبیله عرب هستند که در بیابان های نجد عربستان به راهزنی مشغول بودند و حاکمیت بحرین اشغال شده توسط دولت وقت انگلیس به آنها اجاره داده شده است.

گفتم: پس بی حساب نیست که اسماعیل هنیه حاکمان بحرین را تفاله عرب نامیده است.

گفت: مردم بحرین خود را ایرانی می دانند و به زبان فارسی صحبت کرده و خواستار الحاق بحرین به ایران هستند و آل خلیفه که در تاریخ عربستان به راهزنی شهرت دارد برای رد گم کردن، برای قبیله خود سابقه جعلی حضور در بحرین تهیه کرده است! گفتم: یارو در حال مرگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیا بریم دَدَر!! (گفت و شنود)

بیا بریم دَدَر!! (گفت و شنود)