مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 21 مهر 1402 ساعت 14:002023-10-13سياسي

عالم اهل سنت: طوفان الاقصی حماسه عظیم غیرت و شجاعت بود


شیخ محمدصالح امینی از علمای اهل سنت هرمزگان گفت: عملیات طوفان الاقصی حماسه عظیم مردم فلسطین بود که غیرت و شجاعت این مردم مظلوم را نشان داد.

- شیخ محمدصالح امینی، امام جمعه شهر طبل و رییس شورای حل اختلاف شهرستان قشم امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در قشم با تبریک پیروزی مردم مظلوم فلسطین در مقابل رژیم سفاک صهیونیستی، اظهار کرد: عملیات طوفان الاقصی، حماسه ی عظیم و ارزشمندی بود که جوانان غیور فلسطین و حماس و جهاد اسلامی با پشتیبانی ملت مظلوم فلسطین و غزه رقم زدند.

وی این اقدام را موجب غرور و شادمانی ملت های مسلمانان جهان دانست و تأکید کرد: بار دیگر غیرت و شجاعت دینی و اسلامی مردم فلسطین به جهانیان به اثبات رسید.

شیخ محمد صالح امینی اضافه کرد: این کار بزرگ نشانه آن است که مسلمانان در سایه عنایات خداوند متعال و وحدت و همدلی و ایمان و مجاهدت می توانند قدرت های طاغوتی و شیطانی را درهم بشکنند و دست استکبار و صهیونیسم را از قدس شریف و سرزمین های اسلامی کوتاه کنند و اسلام را به جایگاه واقعی خود برسانند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: این پیروزی، پیام واضحی برای جامعه بین الملل و کشور هایی بود که به دنبال عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی هستند و عملیات گروههای فلسطینی ثابت کرد که به فرموده رهبر حکیم انقلاب اسلامی، اسراییل بزودی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عالم اهل سنت: طوفان الاقصی حماسه عظیم غیرت و شجاعت بود

عالم اهل سنت: طوفان الاقصی حماسه عظیم غیرت و شجاعت بود