مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 09:502023-10-09بين الملل

پارلمان الجزایر سیاست یک بام و دو هوا در قبال فلسطین را محکوم کرد


پارلمان الجزایر ضمن ابراز نگرانی نسبت به تجاوز اشغالگران صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، تداوم نفاق بین المللی و سیاست یک بام و دو هوا در قبال مسأله فلسطین را محکوم کرد.

- پارلمان الجزایر ضمن ابراز نگرانی نسبت به تجاوز اشغالگران صهیونیستی علیه فلسطینیان در نوار غزه، تداوم نفاق بین المللی و سیاست یک بام و دو هوا در قبال مسأله فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دفتر پارلمان الجزایر با صدور بیانیه ای اعلام کرد، نوار غزه به یک صحنه بی توجهی بین المللی خجالت آور در مقابل ظلم و استعمار فزاینده تبدیل شده است.

طبق گزارش سایت شبکه خبری روسیا الیوم، در این بیانیه آمده است، الجزایر اینگونه تجاوزات و همچنین تداوم نفاق بین المللی و در پیش گرفتن سیاست یک بام و دو هوا در قبال مسأله فلسطین از طریق تعلل عامدانه، جانبداری آشکار و توجیه خونریزی رژیم صهیونیستی و جنایات ضد انسانی آن را محکوم می کند.

پارلمان الجزایر همچنین تاکید کرد،: ما به استقامت و پایداری، انسجام و وحدت ملت فلسطین در مقابله با ظلم نظام مند و شهرک سازی های صهیونیستی درود می فرستیم و از جامعه جهانی می خواهیم که مسئولیت های خود را در قبال فلسطینی ها از طریق حفاظت از آنها و تقویت حق مشروعشان برای ایجاد کشور مستقل خود در مرزهای 1967 با مرکزیت قدس شرقی برعهده بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان الجزایر سیاست یک بام و دو هوا در قبال فلسطین را محکوم کرد

پارلمان الجزایر سیاست یک بام و دو هوا در قبال فلسطین را محکوم کرد