مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 15:252023-10-04اقتصادي

100 واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز واگذار می شود


معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از تحویل 100 واحد از طرح یکهزار و 680 واحدی اهواز برای جابه جایی ساکنان پهنه خطر ظرف مدت 3 ماه آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران امروز در حاشیه بازدید از مناطق بافت فرسوده و ناکارآمد شهری اهواز اظهار کرد: برای بافت های فرسوده و پهنه های خطر مثل منطقه منبع آب دو برنامه اجرایی در دستور کار است تا مشکلات چنین مناطقی حل شود.

 وی با بیان اینکه در منطقه ای مثل منبع آب امکان زندگی نیست، افزود: برای چنین منطقه ای برنامه ای داریم تا ساکنان این خانه ها را جابه جا کنیم.

برای دیگر مناطق بحث ساماندهی منطقه از جمله آسفالت معابر در دستور کار است.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران در خصوص اجرای طرح یکهزار و  680 واحدی برای جابه جایی ساکنان منطقه پهنه خطر منبع آب اهواز، گفت: برای ساخت این واحد ها همه مجموعه ها پای کار آمده اند و خدمات زیرساختی از جمله آب و فاضلاب و برق نیز در حال اجرا است تا افرادی که در این واحد ها ساکن می شوند مشکلی نداشته باشند.

آیینی عنوان کرد: 230 واحد سهم شرکت بازآفرینی شهری از تعداد یکهزار و  680 واحد است که با صحبتی که با پیمانکار داشتیم قرار است حداکثر در یک فاصله زمانی 6 ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز واگذار می شود

100 واحد مسکن به ساکنان منطقه منبع آب اهواز واگذار می شود