مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-17اقتصادي

تمهیدات اتوبوسرانی برای تهسیل تردد شهروندان در روزهای بارانی و فصل سرما


مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از تدابیر و تمهیدات این مجموعه برای فصل سرما و بارش نزولات آسمانی خبر داد و گفت: به این منظور، برنامه ریزی و پیش بینی های لازم برای تسهیل تردد شهروندان با اتوبوس اندیشیده شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، مهدی علیزاده با بیان اینکه به طور معمول با شروع فصول بارندگی و برودت هوا و بدلیل لغزندگی، ترافیک معابر نیز افزایش می یابد، گفت: اتوبوسرانی تهران اقداماتی را در خصوص الزامات فنی و تجهیزاتی و همچنین شناسایی معابر پرشیب و با تقاضای سفر بالا انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه برای همه اتوبوس ها ضد یخ زده شده و نسبت به تجهیز اتوبوس ها به زنجیر چرخ اقدام شده است، اظهار کرد: نیروهای عملیاتی و نظارتی شرکت واحد با اشتغال حداکثری نسبت به نظارت و گشت های میدانی اقدام می کنند و خودروهای امدادی نیز در مسیرهای شیب دار مستقر می شوند.

وی افزود: برای پیشگیری از سوانح رانندگی در زمان بارش برف و لغزندگی معابر به ویژه در پایانه ها و همچنین مناطق شمالی، هماهنگی لازم با شهرداری های مناطق برای دپوی کیسه های شن و نمک صورت گرفته است.

علیزاده ادامه داد: تعمیرات و کنترل بخاری اتوبوس ها، اصلاح آسفالت توقفگاه ها، سرویس کارواش، روشویی و توشویی اتوبوس ها پس از بارندگی، تدارک مخلوط شن و نمک و قرار دادن در توقفگاه ها، کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات اتوبوسرانی برای تهسیل تردد شهروندان در روزهای بارانی و فصل سرما

تمهیدات اتوبوسرانی برای تهسیل تردد شهروندان در روزهای بارانی و فصل سرما