مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-01سياسي

سنگ تمام گذاشتن خراسان جنوبی ها برای اربعین


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: در مراسم پیاده روی اربعین مواکب خراسان جنوبی خدمات بسیار ارزنده ای را به زائران در تمام سطوح ارائه دادند که کار بسیار ارزشمندی بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، موسی جوینده، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اظهارداشت: کارکردهای ستاد بازسازی عتبات عالیات نسبت به گذشته متفاوت شده چون در گذشته تنها در موضوعات بازسازی ورود می کرد ولی امروز یکی از کارکردهای این ستاد موضوع بازسازی عتبات و توسعه عتاب مقدسه است.

وی با بیان اینکه یکی از کارکردهای این ستاد بحث اربعین بود که موضوعی بی بدیل و ارزشمند است و اقدامات شایسته ای انجام می گیرد افزود: کارکرد دیگر ستاد ورود به مباحث اجتماعی جامعه است که در حوادث و موضوعات مختلف ورود کرده و در مکان هایی که لازم بوده حضور یافته است.

تحقق 90 درصد  تعهدات برای ساخت عتبات عالیات  رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی گفت: در بحث توسعه و بازسازی عتاب مقدسه مردم استان با همه مشکلاتی که دارند در زمینه کمک های  اقتصادی پیشتاز هستند نه برای یک سال بلکه سالیان متوالی این روند ادامه دارد و هر سال هم سیر صعودی داشته و برخلاف جهت مسائل اقتصادی حرکت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنگ تمام گذاشتن خراسان جنوبی ها برای اربعین

سنگ تمام گذاشتن خراسان جنوبی ها برای اربعین