مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-16پزشكي

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان در یزد


نماینده سازمان امور اداری و استخدامی در استان یزد از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان یزد خبر داد و افزود: - ایسنا/یزد نماینده سازمان امور اداری و استخدامی در استان یزد از برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در استان یزد خبر داد و افزود: این آزمون روز جمعه 28 مهرماه سال جاری در محل دانشگاه یزد برگزار خواهد شد.

جلال عرب خردمند ضمن اعلام این خبر گفت: در استان یزد تعداد سه هزار و 209 نفر برای آزمون استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ثبت نام کرده اند که 850 نفر از آنان جذب دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: 25 درصد ثبت نام کنندگان آقایان و 75 درصد نیز بانوان هستند.

معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی سازمان مدیریت تصریح کرد: مطابق ماده 15 قانون حمایت از حقوق افراد معلولان، سه درصد از مجوز استخدامی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این آزمون به افراد دارای معلولیت واجد شرایط، اختصاص یافته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، عرب خدردمند در پایان اظهار کرد: نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به برگزاری این آزمون نظارت خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان در یزد

برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت و درمان در یزد