مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 11:002023-09-28اجتماعي

راه اندازی ایستگاه هواشناسی دریایی در ایزدشهر


مدیر کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به اینکه در سواحل خزر ایستگاهی هواشناسی دریایی مشرف به دریا نداریم، گفت: نخستین ایستگاه هواشناسی در ایزدشهر احداث می شود.

- ایسنا/مازندران مدیر کل هواشناسی استان مازندران با اشاره به اینکه در سواحل خزر ایستگاهی هواشناسی دریایی مشرف به دریا نداریم، گفت: نخستین ایستگاه هواشناسی در ایزدشهر احداث می شود.

محمدرضا رضوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شهرستان نور تقریبا وسط شرق و غرب دریای خزر واقع شده و احداث ایستگاه هواشناسی دریایی ضرورت دارد چرا که یکی از بزرگترین شهرستان ها است.

وی با بیان اینکه یک ایستگاه در بلده و کجور احداث شده است، افزود: ایستگاه هواشناسی در بندر نوشهر و بابلسر با توجه به فاصله ای که نسبت به شهرستان نور دارد به این دلیل احداث این ایستگاه در ایزدشهر ضرورت دارد.

رضوی خاطرنشان کرد: از سال 1399 ایستگاه هواشناسی در ایزدشهر راه اندازی شد اما زمین آن معارض داشت؛ مجبور به واگذاری شدیم که خوشبختانه منابع طبیعی زمین جدیدی روبروی شهرک آبی کنار تحویل راه و شهرسازی و اکنون به هواشناسی واگذار شد.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اشاره به اینکه این ایستگاه برای اندازه گیری هواشناسی دریایی طراحی شده است، گفت: با توجه به اینکه اگر اطلاعات زمینی وجود نداشته باشد پیش بینی جوی هم صو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ایستگاه هواشناسی دریایی در ایزدشهر

راه اندازی ایستگاه هواشناسی دریایی در ایزدشهر